Rainbow Arch Over Clouds

Har spenderat 14h på förlossningen.

Såhär är läget. Natten till idag vid 1-tiden begav vi oss in till förlossningen då jag härdat ut värkar i ca 3h och de nu kom med 1minuts mellanrum. Väl inne var jag redan öppen 3cm och det hela verkade vara på G. När jag plågats i 5h utan att jag öppnats något mer så stoppade de i mig en hel drös med piller så jag fick sova ett par timmar. Sedan dess har det hela inte satt igång rikitgt ordentligt igen, utan jag har bara värkar som inte duger som förlossningsvärkar och har blivit hemskickad. De tror att vi kommer behöva åka in inatt igen. Så detta är tyvärr ett inlägg som hör hemma i gravikategorin då jag fortfarande är just gravid. Nu skall jag passa på att vila så gott jag kan. Har lite piller med mig hem och rummet vi hade kommer stå orört till klockan nio ikväll.

Över och ut.

Kommentarer:

1 Sabina:

Heja heja! Hoppas hon/han/den/det är här nu/snart!

Kommentera här: