Rainbow Arch Over Clouds

På Spåret.

"Tant är ingen ålder, utan en livsstil", brukar man ju säga, och dagar som denna så lever jag upp till det. Ikväll är det nämligen premiär för På Spåret, kanske världens bästa program, och jag kommer sitta som fastklistrad framför min skärm.
På spåret är enligt mig kanske den enda frågesporten på TV där man faktiskt känner sig lite duktig om man svarar rätt på en fråga (om det nu inte handlar om något som skall vara lite "ungdomligt" och därmed lite klurigt). Som om inte det vore nog så skall Peter Wahlbeck delta denna säsongen och så också i premiärprogrammet. Alltid skönt med någon som kan säga lite olämpliga saker som ingen skrattar åt, och då istället skratta åt sig själv. Det gifta paret Haag, som också är först ut för säsongen, är fina dem med. Tror det kommer bli ett bra program helt enkelt.

... Och utan att jag kunnat hejda mig själv så har jag härmed TV-bloggat (igen) jag som inte ens har en TV. Jag kollar på SVT-play istället, men det kanske gills? Ja, det är klart det gör!
Tror de lägger upp programmet under tiden det går så jag kommer ligga några minuter efter, men det kan jag leva med.


Kommentera här: