Rainbow Arch Over Clouds

Stalins Baby

Har precis legat och kollat på en nästan 2h lång dokumentär om Stalin. Tänkte att det kanske skulle kunna få bebisen att tröttna på att vara i min mage, men det verkar inte ha fungerat. Däremot så fick jag kramp i benet.
Är för övrigt nästan helt okapabel till att resa mig upp från bäddsoffan på egen hand. Den buktar liksom så att jag inte kan resa mig upp från sittande position, och jag kan inte rulla ut då den har en ordentlig kant. Så jag måste typ upp på alla fyra och krypa ur bäddsoffan. Ja, det lär se asfånigt ut, och jag är sjukt trött på detta nu. Har inte ens någon större skrivlust till denna bloggen. Något som andra dagar ändå fått mig att känna att man iaf gör något.

Nu har jag dock börjat fundera på vilket datum som är det mest lämpliga för bebisen att komma ut. Tänker att det är bäst efter löning. Kan jag inte få ha det som önskemål nu när det hela är försenat menar jag. Skall till MVC på torsdag om inget nytt inträffar också. Få se om inte barnmorskan kan fixa det åt mig, inte för att hon varit mycket tilll hjälp tidigare, men ändå.
För övrigt så känns det fortfarande rätt så overkligt det här med att vi snart har en bebis hemma. Vet inte ens om man riktigt ens kommer att greppa det när bebisen väl har anlänt. Det hela är så galet på något sätt...

Hur som... Nu skall jag jämra mig till sömns. Godnatt!

Kommentera här: