Rainbow Arch Over Clouds

4h senare...

Har aldrig känt mig så gravid som jag gör nu. Då har jag ändå gnällt av mig rätt rejält tidigare när det kommer till graviditetskrämpor och andra tillhörande bekymmer. Magen är helt enkelt extremt påtaglig nu när det känns som om bebisen ligger så långt ner som den bara kan.
Har duschat jättevarmt och smärtan i nedre partierna av magen har avtagit lite, men jag har desto ondare i ryggen/svanken istället. Åt en stor portion brunch iaf och har hört mig för lite om vad det är som händer. Skall hur som helst se till att packa klart BB-väskan idag, men först skall jag vila lite i form av att ligga framför datorn.
Tycker inte alls om att det inte ger med sig dock, och bebisen har aldrig varit så stimmig så lång tid i sträck som den har varit nu.

Spännande.



Kommentera här: