Rainbow Arch Over Clouds

Min hjärna kan tyvärr bara generera gnäll just nu, så håll till godo.

Nu får jag passa på att skriva medan jag har orken och tiden. Har "svärmor" över, och jag klarar inte av att sitta utan måste ligga ner, och knappt det går. Får ingen luft, har ont och är yr i huvudet (antagligen för att jag inte får tillräckligt med syre) Bebisen rör sig konstant, och då menar jag konstant sedan i lördags kväll. Den tar en paus någon minut för att sedan börja stimma igen. Och NEJ det är inte mysigt. Det gör ont och är jättejobbigt. Så jag får ingen ro. Är helt tjock i huvudet och vill egentligen bara sova. Mår så det sjukt illa också!!!

Igår låg jag och halvsov hela dagen fram till Dallan kom hem vi femtiden, men var tvungen att lägga mig i sängen runt sju-tiden på kvällen. Men nu jobbar han 12-timmarspass 2dagar i rad. Så man ser inte mycket av honom ändå. Hans mamma har varit jättesöt och hjälpt till med att städa, laga mat och underhålla Tolstoj. Vilket behövs då jag knappt kan gå upp för trappan. Kan ju som sagt inte ens sitta upp.

Har svårt att skriva, och försöker bli klar med det här inlägget så fort som möjligt och min hjärna fungerar inte ordentligt, så jag får ingen fason på det hela. Skitgraviditet.

Det jag ville få ner i text var iaf att det var mysigt att ha min mamma här hemma, och skönt att hon fick en avbytare genom "svärmor".
Vilket är än mer skönt är att Dallans semester börjar nästa vecka, inte en dag för tidigt så pissigt som jag mår nu.

Nu skall jag fortsätta hålla mig från att spy, försöka hitta en liggställning som inte gör att alla kroppsdelar håller på att implodera och försöka undvika att svimma. Bläääää..






Kommentera här: