Rainbow Arch Over Clouds

"Tatueringssyster"


Nu skall serien från Salong Betong börja sändas! Skall bli roligt att kolla på. Min, vi kallar henne för "tatueringssyster" jobbar nämligen där, och hon har tipsat om att det varit på G nu ett tag. Var för övrigt sjuuukt länge sedan vi sågs. Usch, nu börjar jag tänka på människor i Stockholm som jag saknar... Jaja, här är lite länkar:



Detta gör ju en än mer sugen på att tatuera sig också. Men det hela är ju en kostnadsfråga. Handlar ju om så mycket pengar för något som är så pass ytligt som faktiskt en tatuering är. Jag som inte ens sminkar mig har lite svårt att prioritera något sådant. Men om jag hade haft massvis med pengar hade jag haft tatueringar på det flesta kroppsdelar. Nu har jag dock bara två ganska så anspråkslösa. Men än är jag ju varken rynkig eller död...



Kommentera här: