Rainbow Arch Over Clouds

Backa backa, det finns inget att se här osv...

Klockan är strax efter sju och jag är redan så djävla trött att det börjar bli dags att avrunda kvällen. Tolstoj verkar känna likadant. Imorgon är det fullspäckat schema, så det är nog ändå bäst om jag gör tidig sorti ikväll. MEN innan jag lämnar datorn och denna blogg så skall jag sitta och leka lite med google translate - widgeten som numera ligger i första menyspalten till höger. Måste nämligen bli bättre på att öva på min serbiska. Så kan jag tipsa om att alla mina inlägg blir mycket roligare om de läses på danska.

Bloggen kommer alltså att ta en liten paus över helgen. Nu är det iofs inte extremmånga läsare som drabbas utav detta, men de fåtal som bryr sig får vänta med att läsa nya tråkiga inlägg.
Återkommer på måndag den 3/10 med nya krafter, nya dagar och tankar att skriva om.




Så backa backa, det finns inget att se här osv...

 


 


Kommentera här: