Rainbow Arch Over Clouds

Världen är så stor så stor och jag är så liten

Jag börjar mer och mer få klart för mig att jag inom kort kommer ha rätt så mycket att göra när det kommer till att se till att inte Igor skadar sig själv, och andra/annat. Han börjar nämligen bli en riktig liten illbatting. Som ett rovdjur spanar han efter något intressant och slänger sig hejdlöst efter det för att snabbt som attan stoppa det i munnen. Han är som en glupsk liten ödla! Så snart blir det till att sela fast honom i typ allt som han sitter i. När han sitter i barnstolen så är han nämligen inte sen att slänga sig för att bita tag och tugga på bordskanten om inget annat finns att tillgå, och barnvagnskanten är snart inget hinder för hans försök att slänga sig över den för att se mer av den stora vida spännande världen, en värld som har blivit så pass rolig och intressant att äta och sova bara är störningsmoment, ett nödvändigt ont. Titta bara hur förväntansfull och fascinerad han var idag när jag satte ner honom i vagnen t.ex, slängde sig direkt mot kanten för att kunna se lite bättre. Börja spänna fast honom som sagt... :


Kommentarer:

1 Dallan:

Haha! man ser att han har bus i blicken! Han är mamma och pappas söta pojke som kommer ha massor av upptåg för sig.

2 Terése/bloggaren:

Ja visst har han! Undrar hur söt man kommer tycka han är under dem upptågen ;P

Kommentera här: