Rainbow Arch Over Clouds

Igors favoriter - Hum The Jinke Sahare

Enda sedan hösten trängde sig på så har det blivit väldigt mycket Bollywood-musik härhemma, utan att jag för den delen lyckats se en enda Bollywood-film (superdåligt, jag vet). Det värmer på något märkligt vis när elementen står kalla och elden har slocknat. Igor, som visserligen gillar all musik, leker harmoniskt när den spelas och ibland så hajar han till på någon låt. Vilket är fallet med denna lilla filmtrudelutt som jag tänker dela med mig av idag vid namn Hum The Jinke Sahare från filmen Safar, som skall vara en rätt så medioker kärlekshistoria. Igor springer dock nyfiket till ljudkällan varje gång den spelas, och står och lyssnar koncentrerat. Jag tror att det är någonting med den där indiska kvinnosången som fascinerar, iaf så är jag väldigt fascinerad av den.
 

Kommentera här: