Rainbow Arch Over Clouds

Pappas bebisar

Blivit mycket bloggande idag, som ni kanske märkt. Mycket av det jag postat idag skrev jag dock inatt då jag inte kunde somna. Men visst har jag tagit mig tid att blogga lite nu under dagen också, mycket pga att Igor varit nöjd med att sitta bredvid i soffan och tugga eller skaka på någonting stora delar av hans vakna tid. Nu på morgonen så var det dock mest skrik pga magknip (verkade det som). Och hela natten och dagen så har han skrikit så fort han har vaknat. Detta hör inte till vanligheterna, han brukar mer gnälla sig till vakenhet men blir glad och nöjd så fort han märker att man ligger bredvid (för det gör man ju nästan alltid). Vet inte om det har att göra med vaccinsprutorna han fick igår eller något. Någon feber har han dock inte haft, som tur är (ta i trä)

Jag har också hunnit med att tvätta, plocka lite, äta, ta en promenad med Tolstoj (som för övrigt är en trött hund idag) och nu är jag i full gång med att kolla på film... Just det! Dallan ringde nyligen från jobbet, och vi skall hämta en hokus pokus-stol nu på fredag då vi ändå skall bege oss nedåt i landet. Den är vit med turkos sits. Turkos är kanske inte förstavalsfärgen, då vi kör mest på rött i köket, men den kommer passa galant ändå. Sedan är det viktigaste att det är en bra stol, inte att den är snygg.

Ikväll skall jag laga en helt (för mig) ny maträtt och ser fram emot soffmys med hela familjen när min sambo väl kommer hem. Det kommer väl se ut ungefär såhär kan man anta, minus mig med en stor kamera i ansiktet på dem, får man hoppas. Bilderna är från morgonen den 24/2 2012, och går under temat "pappas bebisar".

 





Kommentera här: