Rainbow Arch Over Clouds

Muuu

Här handlas det nya grejer numera, idag fick jag hem tre fina böcker med ljud som jag hade beställt. Det är sådant som motiverar en att ta sig ut trots att orken tryter. Vi tog en rätt låg promenad för jag tänkte att Igor behövde den friska luften, sedan var det ju rätt så varmt ute och Igor var för dåsig för att protestera nämnvärt.

Böckerna var en given succé, men efter ett tag så gick han och hämtade sin ljudfria pekbok med djur som jag brukar göra djurläten till, så jag vet inte hur pass nödvändigt det var. Och hur ofta är Igor så lugn som idag. Är riktigt kramig och mysig nu när han är febrig, så som en tycker att han alltid borde vara. Men då hade han inte varit Igor förstås... Nu verkar det som om han vill sova lite igen. Postar ett par bilder från promenaden och en från när vi kollar i ena boken.


Kommentarer:

1 Dallan:

De är så söta tillsammans, jag tror Tolstoj tyckte mycket om böckerna också. Mysiga bilder du tog! puss

Kommentera här: