Rainbow Arch Over Clouds

Hela huset stormar

Sitter och äger mina bröst igen efter att Igor i princip bott vid dem det senaste dygnet när vi varit hemifrån. Nu tar han nämligen en tupplur och jag och Dallan har precis ätit en liten tidig "påskmiddag".
 
Är helt slut i huvudet, men det har det varit värt. Igor, jag och Tolstoj åkte nämligen till Elmas lilla familj igår kväll och kom hem nu först i förmiddags.Och det har varit jättetrevligt och en har känt sig riktig väl omhändertagen. Vi fick till och med sovrum med dubbelsäng för oss själva med värdparet sov på soffan. Tyvärr så lät inte Igor mig sova särskilt gott, men jag låg skönt iaf och vaknade utan värk i hela kroppan för första gången på länge.
 
Tolstoj och Elma kommer så himla bra överens nu också, att det bara är finslipning kvar, och om det inte vore för att Elmas lilla familj består av 3st katter så skulle det hela gått minst sagt smärtfritt. Men nu så var det till att passa så att inte Tolstoj stack efter dem, och när han väl kommit till ro och slappnat av så kikade ju såklart en ny katt fram. Får se hur vi skall göra i framtiden för att få Tolstoj att fatta att katter inte är villebråd.
 
Ni kan läsa lite om kvällen på Elmas mattes blogg HÄR om ni är nyfikna, så postar jag en drös bilder istället och umgås lite med min lilla familj.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 kaffehörnan:

Nu är dagens stjärna uppe

Svar: Det skall jag kolla in :)
Terése Bouvier

2 Dallan:

Mysiga bilder. Ni verkar ha haft trevligt trots omständigheterna. Tolstoj är som han är med katter och Igor kan vara jobbig när han är hemifrån. Elmas husse och matte är ju supertrevliga så dem får vi träffa oftare.

Kommentera här: