Rainbow Arch Over Clouds

Ett aktivt dansant barn

Nu är mitt kära barn hos oss igen. Han har inte sovit middag med de andra barnen i hans ålder, han var den enda som uppskattade det (olyckligt) översaltade riset då han älskar både salt och ris. Han ville stanna kvar och leka i sandlådan när Dallan hämtade honom och han ville inte gå i parken med Tolstoj, så Dallan fick bära honom i hela promenaden.
 
Sedan han kom hem så har han farit runt som ett yrväder. Brukar inte barn bli trötta av att vara på förskolan? Inte mitt barn iaf. Istället är det som om han får extra energi av att komma hem igen, och idag var han på danshumör. Tyvärr så har hans favoritlåt (som går att spela från en prinsessbok han fått av sin farmor) slutat att fungera som den skall. Men det hindrade inte honom från att dansa några varv till den ändå. Men som tur var (för honom) så hittade han sin helt galna trasiga leksak som spelar låtar mer än dubbelt så snabbt. Det var som att befinna sig i en Tom & Jerry-film där de var på ett psykadeliskt rave.
 
Dallan klagar alltid på mig för att jag filmar för lite, men nu filmade jag minsann. Dock så behöver jag lite lugn och ro nu efter att fått lystna på de här "melodierna" på repeat i en halvtimme. Så jag flydde fältet för några minuter.
 
 

Kommentarer:

1 Dallan:

Han är för söt den lille pojken!

Kommentera här: