Rainbow Arch Over Clouds

Hemma i snön

Så kom vi hem, och Igor var väl rätt sugen på att gå in, men Tolstoj hade massa energi kvar. Han är alltid som ett energiknippe när det är kyligare ute, och när det är snö så går det inte att göra honom trött. Tolstoj fick dock vara uppbunden en stund medan jag såg till att Igor var nöjd och glad, men när han låg och gav mig den där bedjande blicken som sade "snälla, jag vill springa omkring i snön", ja, då var det ju bara att släppa honom lös. Och han sprang, och sprang och sprang runt i sina cirklar. Igor skrattade tills han fick en hostattack och efter det tjugonde varvet så skulle det kampas. Jag ställde upp med min jackärm då jag inte hade något annat tillhands och så morrade vi ikapp.
 
Var ute en bra stund tills Igor tröttnade på att spela boll och var nog lite hungrig också. Så lunch till Igor och så har jag bloggat ihop de tre senaste inläggen i all hast. Vet ju inte när jag får tillfälle att sitta i lugn och ro nästa gång. Vädret har blivit trist också, men molnen är förhoppningsvis fyllda med regn som blir till snö när det når rätt atmosfär. Efter helgen så kommer vi förhoppningsvis lyckas ta hem pulkan också, och det ser vi alla fram emot. Minst sagt.
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Therese:

Vilket härligt lyckorus!! Lite snö och kyla är inte helt fel!

Svar: Som valp på nytt blev han, och nej, det passar lurvar bra med lite kyligare klimat. Somrarna kan bli som en plåga även om en håller pälsen kort :)
Terése Bouvier

2 fotografvesna.se:

sötnosar :)

Svar: Ja, jag blir glad varje dag bara av att titta på dem ^^
Terése Bouvier

3 Sandra:

Härliga bilder! :)

Svar: Tack :)
Terése Bouvier

Kommentera här: