Rainbow Arch Over Clouds

Några favoritbilder från idag

Jag får passa på att blogga nu innan jag måste vila ögonen.Tänkte därför bjuda på några favoritbilder från dagen innan jag stänger ner maskineriet och stänger av Igors barnprogram... Kanske är det här med ögonen ett straff för att jag sitter uppe halva nätterna och kollar film och serier? Jag vet inte, det enda jag vet är att jag har sjukt ont i ögonen nu. Känns dock kul att ha varit ute så länge. Det är varmt ute trots att inte solen skiner, Tolstoj fungerade jättebra lös (inget ihärdigt spanande ut mot skogen) och Igor var så nöjd och glad över allting. 
 
Här är mina paparazzi-objekt hur som helst:
 
 

Kommentarer:

1 Elin Bjurek:

Vad är det för hund du har? :)

Svar: En Bouvier des Flandres :)
Terése Bouvier

2 Johanna:

vilka härliga färger du har i dina foton :)

Svar: Tack :)... Jag vill ju gärna att de skall se lite "cartoonish" ut :P
Terése Bouvier

Kommentera här: