Rainbow Arch Over Clouds

Kalaskalaskalaskalaskalas

Det tar aldrig slut! Detta kalasande. Det började ju i torsdags, så fyllde Igor år på riktigt igår, och då försökte jag se till att Igor hade det toppkul hela dagen, plus lite fina vänner som gäster framåt kvällen. Idag kom min mamma, min bror och så hans sambo och firade Igor. Med sig hade de sushi och massvis med pysselgrejer. Så nu är pyssellådan helt full och vi har haft det superskoj. Dock så har Igor varit jättetrött och seg idag. Han orkar nog inte en endast timme kalasande till.. Vilket är bra. För nu är det dags för mig att gå på kalas. Juno - och Elmas matte fyller 30år, och nu sitter jag och fördriver tiden tills Dallan kommer hem. Så åker vi allesammans, och så lämnar Dallan mig kvar där. Det är jag värd! Så mycket som jag har stimmat nu i tre dagar. Tolstoj är för övrigt också helt slut. Och slut i magen också. Han fick i sig tårta igår, så idag har han fisit in oss ordentligt.
 
Ja, mer hinner jag inte skriva om jag skall hinna få till lite instagrambilder. En selfie på hur jag såg ut för några minuter sedan. Där en ser att jag också är rejält sliten efter de här dagarna. Ena ögat hänger inte riktigt med när jag är trött. Min nyligen fyllda treåring har också ett öga som inte hänger med när han är trött. Så det är inte bara mina små "tuttar" på fingertopparna han har ärvt.
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 johanna:

ja det är ju kul men samtidigt tröttande med en massa födelsedagsfirande :)

Svar: Blir ju så intensivt med folk som en skall passa upp på, och så vill en ju inte hålla på för mycket då det inte är så kul för födelsedagsbarnet om en stimmar runt en massa. Men kul är det hur som helst :)
Terése Bouvier

Kommentera här: