Rainbow Arch Over Clouds

Smuttsnutt!

 
Fan vad jag förtjänade det här! En sådan där perfekt dragrunda. Igor var superglad och nöjd, och Tolstoj skötte sig exemplariskt trots kossor, träd som trillat ner på stigen, när han var lös i skogen och lyssnade på varenda röstkommando på en gång om att stanna och vilket håll han skulle svänga. Detta var jag som sagt värd då det varit ett par mindre mysiga dragrundor förra veckan, plus att jag har träningsvärk i hela armarna efter Tolstojs studsande igår på bhk.
 
Jag är dock rätt säker på at det var rånen som gjorde det. Men om det skall krävas några sega rån i slutet av en påse, ja, då får det väl kosta det. Nästa gång får jag ha något som Tolstoj faktiskt kan smaka av dock, även fastän det säkert knappt är någon kakao i de där, så fick han nöja sig med torrfoder istället. Och Igor var inte sen med att vilja ge Tolstoj några kulor då och då. De var faktiskt så extremt söta därute i skogen att det blev en fotobomb på det, och inte så mycket dragbilder, då vi joggade den mesta av tiden... och vilken tur att vi lyckades ta oss förbi trädet som låg mitt på stigen. Då vi då kom in till sådan himla fin del av skogen. Orört sedan väldigt länge, och nog ett bra ställe att hitta svamp på om en anstränger sig lite. Idag så fick Tolstoj och Igor dock gå lite som de ville, och när de tröttnade så slängde jag fram filten.
 
Nu kan jag faktiskt vara nöjd med hela dagen då vi var iväg i 2,5h. och det enda jag har planerat är att jag skall göra en ny header till bloggen innan dagen är slut. Dena våriga header har gjort sitt nu, tycker jag. Den som bara var provisorisk har fått vara kvar allt för länge. Men först dagens bilder:
 
 

Kommentarer:

1 Dallan:

Det var en fin höstig header. Granna bilder från dagen!

Kommentera här: