Rainbow Arch Over Clouds

Medvind / Motvind

Jag begav mig mot dödens sjö. En chansning. Kanske skulle kadavrerna ligga kvar guppandes vid strandkanten? Men som tur var så var så inte fallet. Däremot så fegade jag och lät Tolstoj och Juno vara fast i varandra, vilket innebär att de lyssnade på varenda inkallning och höll koll på varandra. Vilket i sin tur innebar att de var väldigt lätta att ha att göra med, vilket passade bra då Igor var med. Och Igor alltså. Vilken tokunge. Så glad i allt hundarna tar för sig. Om det nu är att bajsa, bada, bita på varandra eller springa som tokar.
 
Jag känner mig som en seg kola i kropp och knopp, så jag vet inte vad som hände med inställningarna på kameran, och den där vagnen kändes omöjlig att putta framåt bitvis. Inte hjälpte det att det blåste halv storm ute heller, vilket också fick Igor att tröttna på att vara vid vattnet. Ganska bra tajmat dock, för hundarna hade också börjat tröttnat på att vara där. De började till och med posera helt självmant! Jag som hade försökt att få med alla tre lite snyggt flera gånger, men det var alltid någon som strulade. Var det inte Tolstoj så var det Igor (observera hur jag inte nämnde Juno, hon var duktigast idag).
 
 
 

Kommentarer:

1 M:

TACK för hjälpen! Värt hur mycket guld och diamanter som helst! <3

Svar: Det var väl inget. Vi älskar ju att ha henne här :)
Terése Bouvier

Kommentera här: