Rainbow Arch Over Clouds

Förhundan vilken dag

Hej hallå, det är er sporadiska bloggare som gör sig besväret att blogga lite för en gångs skull. Har nämligen haft en fantastisk dag, som började med ett mejl om att mitt begagnade ps3:a har anlänt och kan hämtas ut. Som om inte det vore nog så fick jag bara en minut senare ett sms om att jag kunde bli upphämtad för att prova på lite reiki. Så upphämtad blev jag, och healad blev jag. Och ska försöka komma iväg på en omgång till på torsdag kväll.
 
När reikin var över så hämtade M upp mig, för att nu skall Juno hänga här ett par dagar. Så jag slängde i mig lite frukt, packade väskan, selade hundarna och begav mig ut till skogs. Strandbus och lingonplockning i det fuktiga vädret stod på schemat, och nu har jag två lortiga och trötta hundar här hemma som skall få sig en till långpromenad till när nu ikväll då det förhoppningsvis inte är lika kvavt.
 
Bildbomb!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Malin:

Vilken otroligt fin header du har! :) Med regnbågen, bara så jäkla läckert!

Och fina bilder, hundarna verkar ha haft roligt. :)

Svar: Tack, och tack igen! :D... och ja, vet inte vem som har roligast dock, dem eller jag som tittar på medans de kör "kolossernas kamp" så fort de får chansen :P
Terése Bouvier

2 Mia:

Vilka underbara bilder! Du har verkligen lyckats fånga hur roligt och busigt de har det tillsammans!

Kommentera här: