Rainbow Arch Over Clouds

Musikzombie

Idag när jag och Igor hade vår dagliga "dance battle" så slog det mig återigen hur djävla fast i samma hjulspår av musik jag är. Jag måste verkligen göra någonting åt detta. Min favoritlista på Grooveshark har sett i princip likadan ut i fyra år. Visst, jag har lagt till någon låt då och då, men det är som om jag inte tröttnar på låtar längre ens. Som om den musikaliska delen av min hjärna har slutat utvecklas totalt.  Är jag en musikzombie? Jag känner mig iaf som en zombie på andra sätt, så det är inte helt omöjligt... Hur som helst så har jag med detta i åtanke hängt på Broadcasts på Grooveshark och en annan alternativ radiostation på nätet. I timmar har musik ljudat, och resultatet blev ett endast ljudspår som trillade ner i de gamla hjulspåren. Men jag får ta nya friska tag imorgon. Planen är att dubbla spår på favoritlistan innan månadens slut. Och kanske får det igång min musik-kategori här på bloggen också. För inte är det något annat i mitt liv som får igång bloggandet ordentligt just nu... Zombie var det ja. 
 
Denna låten fick igång Igor mest idag och är väldigt passande till inlägget.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: