Rainbow Arch Over Clouds

Två trötta och en galen

Våren fortsätter att tränga sig på, och jag fick för mig att jag skulle spring med vagnen idag. Fyfan vad kass kondis jag har fått nu under vintern. Pinsamt! Svettades som ett odjur gjorde jag med, då jag hade alldeles för mycket kläder på mig. Och då var det ändå innan solen tittade fram, som var typ nu nyligen. 
 
Igor är en sitt vanliga duracellkanin jag idag. Vi har haft surfplatteförbud i några dagar utan att han har klagat, och sedan jag tog fram den igår igen så har han inte velat använda den. Nä, det ör bara ett galet röj hela tiden istället, vilket får Tolstoj att vilja ligga och vila i hallen istället för på sin favoritplats i soffan. Och är Tolstoj väl uppe och går så sätter Igor igång honom på bus, och då är det 60kgs röj i det lilla trånga vardagsrummet som gäller i en halvtimme eller så. I ärlighetens namn så blir jag trött bara av att tänka på det, och än mer när det väl försiggår. Vilket är nu i skrivande stund, faktiskt. Bakom min rygg. Och där fick jag en fot i ansiktet...
 
Passade på att ta ett par inomhusbilder från när solen tittade fram. Inte för att det kommer in så mycket solljus genom fönstren ändå, men helt hopplöst är det inte iaf:
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: