Rainbow Arch Over Clouds

Gröten, munken och maskrosen

Om det är någon som undrar varför det är så glest med inlägg här, så är det för att jag har hjärngröt att handskas med. Skall inte gå in mer på det, men det har heller inte hänt något särskilt dessa dagarna. Livet lunkar på och jag väntar på att mitt tillstånd skall stabiliseras. Att Igor skall komma tillbaka. Att allt skall bli som vanligt. Eller, bättre än vanligt snarare. TIlls dess så går jag mina promenader tillsammans med Tolstoj, njuter av all grönska och försöker att tänka positivt. Något vettigare blir inte gjort, i princip.
 
Sedan jag kom hem från Serbien så har jag sällan fått några fotoryck, vilket aldrig är ett särskilt gott tecken, och bidrar såklart också till att blogginläggen blir glesare. Jag misstänker också att det är något fel på kameran, då det smäller i den varje gång en knäpper ett kort samtidigt som fokuset lägger om sig. Detta hände ibland förut, men händer typ jämt nu. I alla fall med ena objetivet.
 
Här är hursomhelst lite bilder från hur dagarna ser ut när det varit fint väder:
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Filippa:

Jättefina bilder :D

2 Sofia:

Underbara sommarbilder! Hoppas hjärngröten försvinner snart :-) Tråkigt om kameran pajjar.

Kommentera här: