Rainbow Arch Over Clouds

Från ett landställe till ett annat

 
Det har hänt mycket uppe i Norrköping den senaste tiden. Morsan har hyrt in sig i ett hus ute på landet och lillebror (som är nybliven farsa) har flyttat in i nybyggd lägenhet med sin sambo. Jag och Igor bussade oss upp nu i helgen för att checka in deras nya lyor (vad mycket Stockholmska det blev nu) och för att byta julklappar. För ja, så länge var det sedan vi sågs senast. I och med det så spenderade Tolstoj kvalitetstid hemma med husse, och de verkar ha haft fullt upp och idag så är jag Igorfri med en väldigt trött hund, i väntan på den alltid lika alerta Juno som jag tänkt ringa hit till kvällen. 
 
Jag tänkte inte skriva så mycket om vad vi gjorde i helgen, utan tänkte mest bjuda på bilder istället. Lite för att jag var i någon blandning utav hjärngröt och feberyra under hela hela helgen, plus att jag tror att mitt år på benzo börjar göra sitt på min hjärna rent allmänt. Det var hur som helst mysigt att komma från ett ställe på landet till ett annat, och att fortfarande ha djur omkring sig. Idag måste jag dock verkligen vila... och nej, jag tänker inte hylla sommarvädret vi har haft/har. Fyfan vilken djävla plåga.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Veronica Wallgren:

Åh vad mysigt och vilka härliga bilder :)

2 Sofia:

Vilken vacker häst :-) Härligt med SOL!

Kommentera här: