Rainbow Arch Over Clouds

En uggla på armen

Om jag hade haft massvis med pengar så hade jag varit full med tatueringar, och när det då och då dyker upp en snygg tatuering så blir en påmind om alla de motiv som en varit sugen på genom åren. Visst hade jag kunnat haft råd med någon till utöver de tre jag har om jag hade prioriterat annorlunda i mina dar. Och visst hade jag säkert fått någon i present av Dallan om han inte vore så negativ till tatueringar. Inte motiven i sig, skall tilläggas, men han ser inte meningen i det.
 
Detta lilla utlägg gör jag pga att jag såg en schysst uggle-tattuering tidigare idag och kom och tänkte på när jag peppade på att skaffa en för några år sedan. Något jag fortfarande fortfarande kan tänka mig. Har så lite exempel på schyssta ugglor att bjuda på;
 
 
 

Kommentarer:

1 Elin:

fina tatueringar!

Svar: Eller hur! Vilken tyckte du mest om?
Terése Bouvier

2 Elin:

Gillade nog den mest till höger, fast utan dödskallen.

Svar: Där kan jag faktiskt hålla med. Hade dock inte haft något emot att ha något "robot-huvud" där istället i samma stil som ugglan.
Terése Bouvier

3 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Wow sista tatueringen var ju super cool.

Svar: Ja, den är helt galet snygg. Det var den som fick mig att börja peppa på ugglor igår igen ^^
Terése Bouvier

Kommentera här: