Rainbow Arch Over Clouds

Månadens bild på Bouvierklubben

Jag brukar dela med mig av lite bilder på Tolstoj via facebook-gruppen för bouvier-ägare i Sverige, och idag fick jag ett litet mail och en förfrågan om jag inte ville bidra med en bild till månadens bild på bouvierklubbens hemsida. Detta ville jag ju förstås, och nu så finns Tolstoj där dragandes min lilla knodd från idag. 
 
Har tänkt att bidra med en bild länge, men det har inte blivit av. Tur att jag blev uppmanad så att Tolstoj fick visa upp vilken duktig bouvierkille han är. Tack! Här är länken om ni vill kolla in det hela:
 
Månadens Bild  |  Svenska Bouvierklubben
 
Jag tyckte även själv om bilden så mycket att jag tidigare nu under kvällen drog igång med att göra en ny header till bloggen. Ville ändå ha en ny som fick med lite om vad en kan förvänta sig när en klickar sig in här. Det är ju främst en hund - och föräldrarblogg, men jag kan ju inte låta bli att skriva om så mycket annat också. Har ju så många intressen och är en ordbajsare av rang! 
Skriv gärna om vad ni tycker om den nya headern också, bättre/sämre, ful, rörig, snygg osv. 
 
Här är bilden, om ni nu missat den:
 
 

Kommentarer:

1 Pernilla:

Headern är superfin!

Gud vad kul och bilden är såklart superfin!!

Svar: Tack <3 ... Alla bouvierägare verkar så himla trevliga också, det är väl något visst det där när en är ägare av samma ras. En har ju automatiskt något gemensamt som är väldigt viktigt i ens liv :P
Terése Bouvier

2 Anna:

Vilken härlig bild! :)

Svar: Tack :D
Terése Bouvier

3 Sofia:

Det är en vinnarbild :)

Svar: Tack! Är så glad varje gång jag och objektivet (nästan) hänger med ^^
Terése Bouvier

4 sanna hyvärinen:

Hej! Idag är det första december och jag har precis startat igång min allra första advents kalender på bloggen! Passa på och var med i dagens lucka: http://fashionjoint.se/2013/december/lucka-1-sammydress.html#comment
/ Fashionjoint.se

5 En plats i solen:

oh vilken underbar bild :)

Svar: Tack så mycket! :D
Terése Bouvier

Kommentera här: