Rainbow Arch Over Clouds

Cykelvagnen fixad!

Dallan ringde från jobbet för ett par timmar sedan:
 
- Har ni varit ute med cykelvagnen ännu?
- Nej, den har ju punka ju.
- Nej, jag fixade det imorse, gick upp vid fem på morgonen och donade med det i 45min.
 
Vilken galning! Vilken hjälte! (men varför sade han inte det tidigare?)
Jag frågade Igor om han ville åka vagnen, och han sade "vanen", och gick till hallen. Så då var det ju inget snack. Vi skulle ut innan solen gick ned, och det lyckades vi med. Blev en lång uppvärmning och ett kort drag. Även fastän Tolstoj skulle behövt köra ett riktigt långt ett idag märkte jag när jag väl kopplade på honom. Körde ångvältsstilen nämligen den mesta tiden, och det blev till att springa med. Och efter en stund fick han upp något spår också, så då var det nosen i backen medan han drog. Men han lyssnade bra och drog inte för fort, så det var ju inga problem egentligen. Och Igor var så nöjd så nöjd. Tolstoj fick till och med en drös klappar när av Igor när vi kom hem som tack för en rolig snabbtur. Hann nästan med att fota det också:
 
 
 
 

Kommentera här: