Rainbow Arch Over Clouds

Ny design

... eller iaf en ny header och avsaknad av bakgrund. Tänkte fixa ny bakgrund nämligen, men så blev det bara vitt, vilket jag tyckte var rätt fint ändå. Det är så mycket som händer i headern och i menyerna att det kanske räcker?
Någon dag i någon framtid så skall jag göra en ordentlig profsig header dock, men har faktiskt aldrig känt att jag hinner sitta och pula mer än en timme, max! 
 
Har ni några synpunkter på det nya utseendet så är ni välkomna att kommentera. Feedback är alltid bra.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Finnsanna:

Jag giller't!
Fräscht och ljust. :D men ändå färgklickar i massor!

Svar: Jag måste ju ha massa färg och plotter, därför jag blev så förvånad när jag gillade den vita bakgrunden :P ... Den får nog vara kvar. Passar till vintern också ^^
Terése Bouvier

2 Moa:

Jättefint! Om man ska ge lite feedback, tror jag att det hade varit ännu snyggare om "om oss på bloggen" var allra högt upp i menyn :)

Svar: Bra idé! Den passar bättre med den nya headern, så den hade nog passat längst upp... Måste för övrigt uppdatera den. Våra åldrar är helt fel nu ^^
Terése Bouvier

Kommentera här: