Rainbow Arch Over Clouds

"Snökaos"

Jag är hemma tidigare från Stockholm än vad det är tänkt, och tur var väl det, för idag så kommer en väl få läsa nyhetsrubriker innehållandes ordet "Snökaos". För nu är den äntligen här i mina dela av Sverige: SNÖN!
 
Jag och Tolstoj rusade ut nu när det har lagt sig ett fint tunt täcke. Var inte svårt att få igång honom på bus, även fastän han krävde många snöätarpauser... men ja, vad skall jag säga. När jag sprang på som mest så halkade jag såklart i snön, vred hela benet och nu har jag en smärta som strålar upp från högra ankeln upp genom hela vaden. Så det blev till att halta in, hämtade kameran, ta iaf en snöbild, och så haltade jag in igen. Så djävla typiskt! Men är väl bara någon mindre sträckning hoppas jag... Bajs!
 
Jaja, nu ska jag trösta mig med att äta bullar till lunch, och så får vi se om vi inte kan bege oss ut i snön snart igen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Jonathan White:

Happy Christmas, Terése. Hope you are well, and hope you drop by Letterboxd again! We all miss you!

2 Tove Lindgren:

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

Kommentera här: