Rainbow Arch Over Clouds

itio foto

Det finns en ny liten loga i menyn där en kan klicka sig in till itio fotos hemsida. Dit tycker jag att ni kan vända er om ni är intresserade av en fotograf som är duktig och har bra utrustning. Det är nämligen min bror och hans sambos lilla nystartade projekt som de hoppas få fart på och jag tänkte att jag självklart måste göra lite reklam för dem här i bloggen.
 
De erbjuder främst porträtt/familj/baby-fotografering och några exempelbilder och information finns uppe på hemsidan under kategorin portfolio. Det är dock inte så mycket bilder uppe ännu, men det kommer inom sinom tid, och jag kommer väl skriva mer när det hänt lite nya grejer på hemsidan. Men välkomna in redan nu;
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Christoffer:

Trevligt med lite gratisreklam. Vi är alltid öppna och nyfikna på nya uppdrag, så det är bara kontakta oss via facebook eller mail!

Kommentera här: