Rainbow Arch Over Clouds

Ny vända trivselkurs

Idag så vankades en liten träff på bhk inför en ny vända trivselkurs. Har ju haft det så trevligt de senaste veckorna så jag skrev upp mig för en omgång till.
Fick med Dallan också som fick agera fotograf med min mobil i högsta hugg. Igor fick vara i Lejonkulan, men nästa vecka så får han nog hänga med.
 
Tolstoj var tokgrinig i början av kursen men det gick snart över och han skötte sig jättebra resten av tiden. Han var dock ovanligt glad i att leka och fullkomligt spritte av energi. Började tok-kampa från ingenstans och busmorrade hela tiden. Rätt kul ändå och jag var på. Skönt för honom att bli av med alla fjärilar i kroppen som han drar på sig när han är bland massvis av hundar. Nu var vi visserligen inte så många denna gången, men fler hundar än vad Tolstoj stöter på utanför bhk ändå. 
 
Blev ju lite bilder nu när Dallan kunde vara med och ta lite kort. Skall skicka iväg några till kursledaren också (som syns på bild med kryckan), då hon ville ha om det blev något bra. Så det skall jag fixa med när jag har tid. Här är iaf några av bilderna, och roligt att kunna bjuda på lite bilder där en själv är med;
 

 

 
 
 

Kommentarer:

1 Dallan:

Jättetrevligt och Tolstoj skötte sig bra! En fin avslutning och så lite fin mat på det...

Kommentera här: