Rainbow Arch Over Clouds

Hostans också!

Ingenting blev som jag hade tänkt idag. Så obeskrivlig seg! Har någon hosta som kommer som värst när jag anstränger mig, men jag hostar mest hela tiden när jag vilar också. En sådan där slemmig tung andnödshosta. Som om den sitter i lungorna. Inte samma hosta som Igor har haft nu i lite över två veckor, trots att vi båda hostar som mest under ansträngning... Stackarn, har hostat så länge och så har vi inte gjort något. Han har nämligen inte hostat på dagen förrän nyligen, men det är väl dags att ta tag i det nu när han hostar rätt mycket dagtid också. 
 
Det som har varit positivt med dagen är att både jag och Igor inte har slappat framför datorn något förrän strax innan klockan två. Då fick han kolla på lite I drömmarnas trädgård. Jag har lekt och satt igång honom med lekar hela dagen, och så har vi varit på en lugn promenad på byn. Lade ett litet matspår till Tolstoj på tomten och så har vi varit inne och ritat, kollat i böcker, lyssnat på musik och myst. En rätt bra morgon och förmiddag helt enkelt, men jag var minst sagt glad över att Dallan slutade tidigt. Slängde ut honom med monstren, och han har gått en promenad och kampat med Tolstoj, borstat honom och Igor och han har spelat massa boll.
 
Var ute litegrann och tog lite kort så jag har något att bjuda på nu när jag vilar framför datorn (som jag satt på för första gången nu, har iofs blippat lite smartfåne, men det säger vi inte gills). Har lite fler bilder som kommer i nästa inlägg:
 
 

Kommentarer:

1 Dallan:

En väldigt angenäm eftermiddag med familjen mysig

Kommentera här: