Rainbow Arch Over Clouds

Dra med till skogs vettja

Idag fick jag sällskap ut till skogs. Tolstoj fick med andra ord visa upp sina vagndragarskillz för tre tjejer idag. Plus att Juno fick visa hur duktig och skötsam hon är lös. Ja, det var väldigt trevligt med andra ord, trots det tråkiga vädret. Denna dagen blir inte sämre precis heller, för jag skall iväg på massage och fotbehandling om en timme. Och imorgon! Imorgon så fyller Igor fyra år! Det må vara en klyscha, men fan vad tiden går fort!
 
Jaja, bilder:
 
 

Kommentarer:

1 Anna Munkhammar:

Vilka härliga moss-bilder. jag skulle också vilja ha en kärra till min hund Britt!

Svar: Tack!... och det är klart du ska ha. Den jag har är bara en vanlig tehjulad cykelvagn från biltema och så är det segebadens skakel... Älskar namnet på din hund btw.
Terése Bouvier

2 Carina:

Ser ju helt underbart ut i skogen :)

Kommentera här: