Rainbow Arch Over Clouds

Nu händer det grejer

Hösten. Tiden då dragrundorna blir längre, löven ändrar färg, spindlarna spinner extra mycket nät och svamparna ploppar upp från marken. Det är min favoritårstid... eller vänta nu, det är ju vintern som är min favoritårstid. Jaja, hur som helst så är det härligt ute just nu, och det är mycket som kommer att hända i framtiden. Jag har t.ex gett mig fan på att det där körkortet måste tas och har en körlektion imorgon. Det kommer troligen också bli så att Juno är här oftare fr.o.m en snar framtid, och så skall jag ta reiki 1:an nästa månad, och om det känns rätt blir det reiki 2:an efter det. Med all denna chakrahealing-kunskap så skall jag se om jag inte kan göra reikibehandlingar på djur, och då främst hund, såklart. Det var för övrigt det flummiga jag sade att jag skulle skriva om i mitt förra inlägg. Skulle för övrigt vara kul om någon hundig människa har erfarenhet av reiki på hund.
 
Varför skriver jag här så sporadiskt då? Jo, om jag skall vara ärlig så är det faktiskt mitt nyinköpta begagnade ps3:a som tar mycket av slötiden. Spelar Ni No Kuni som en tok, och när det skall vara socialt framför TV:n så blir det serierna Misfits och Under the Dome. Till och med filmtittandet har fått stå åt sidan för ett tag. Men hösten är här, och med hösten kommer regnet och många inomhustimmar.
 
Jag slänger in bilder från senaste dragiga utflykten i detta inlägg och sparar alla småkrypsbilder till nästa inlägg... Åh, och Igor har tofsar för att han ville ha det. Om någon undrar. Och Pippi-tofsar skall det vara också:
 
 
 
 
 

Kommentera här: