Rainbow Arch Over Clouds

Hejdå Lejonkulan

Men hallå vad händer här då?! Jo, mest ingenting. Jag har haft fullt upp med att klara av att göra det som hör standardvardagen till, och har knappt orkat med det. Det har helt enkelt inte funnits så mycket att blogga om, än mindre tid och ork. Psykologen har ju ordinerat att Igor skall gå mer på förskolan, t.ex, men sedan dess så har han gått mindre i förskolan. Förra veckan var jag hemma helt själv med barn och hund och så är vi som alla andra barnfamiljer såhär under vintertid: sjuka hela tiden. Just nu kör jag en hals och näsa-grej med tillhörande feber.
 
Idag slängde jag dock i mig lite febernedstättande och åkte tillsammans med Juno och Igor för att fotograferade lite i Lejonkulan. Lejonkulan kommer nämligen inte vara en lejonkulan länge till, då Lejonen skall flytta. Jag tog självklart så fula kort som möjligt då jag inte vill att de skall flytta... nä, bara skoja. Gjorde så gott jag kunde, och ska köra en vända till med kameran imorgon. Det blev även lite djur med på kort, såklart. Plus att Juno och Tolstoj fick modella lite tidigare under dagen med:
 
 
 

Kommentera här: