Rainbow Arch Over Clouds

Grattis till mig!

Igår natt, när klockan var efter tolv, så kom sambon på att vi glömt hämta in posten. Och vad låg i brevlådan om inte mitt ManMat-set till hundarna. Och vilken dag var det? Jo, min födelsedag! Grattis till mig liksom.

Och såhär är det med selarna, hade egentligen beställt ett vanligt ställbart sele till Tolstoj, det visade sig inte finnas i lager helt plötsligt, och samma dag jag fick reda på det så pajade Junos. Då gjorde jag helt enkelt så att jag beställde två korta dragselen, så båda har något de med största sannolikhet är bekväma i, och lotten föll på Manmat long distance harness. Tolstoj har ju en kass höft och Juno har visat sig dra bättre när hon fått dra i sitt lädersele (som är för pulkadrag), och då vi kör canicross och snart med kickbike mest på skoj, så måste det ju bara duga.

Tolstojs sele satt som en smäck, men har inte hunnit prova att låta honom dra i det än. Juno är inte här denna helgen, men hoppas ju att hennes sitter lika bra. 

Här fick han posera med nya selet (och lina) vid ena bikupan nu på morgonen, bikupa som snart får en bikupegranne:

 
 
Och fråga mig inte vad som händer med min pawtrekker, då det händer mest ingenting då de inte har skickat iväg den ännu. Men efter helgen så blir det canicross och virkesinköp till hundgård/hundhus.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Sofia :

Grattis!

Svar: Tack! :)
Terése Bouvier

Kommentera här: