Rainbow Arch Over Clouds

Dokumenterat

Denna vecka har jag varit ovanligt mycket i farten utanför byn. Sjukgymnast, läkare psykolog omvartannat, vilket har resulterat i att jag ska öka doserna på mina mediciner. Så inte bara är jag trött, utan nu kör jag ännu en vända med att kropp och knopp ska vänja sig vid att få medicinsk hjälp. Suck. Men jag har iaf fått en ursäkt nu för att allt har tagit så lång tid. Att det blivit så fel. Men det ska väl ordna sig nu när jag har reguljära besök och uppföljning utav medicinerna. 

Tolstojs mat är föresenad också,  och har tagit slut. Jag vet ju att jag måste vara i god tid, då vi bor ute på landet och schenker bara kör ut (hit iaf) 3dagar i veckan. Men det ordnar sig med hjälp av gristungor i frysen, bönor på spisen och diverse vi har kommit över. Så hungrig behöver han inte gå iaf. 

Och låt oss tala om vädret. Idag skiner solen igen, och facebook ville göra mig uppmärksam på att jag hade lagt upp några fina bilder för exakt 2 år sedan. Då sken solen också, och jag avnjöt tydligen en kaffe i solen iklädd linne medan Igor sprang omkring barfota. Så varmt har det inte riktigt varit idag, men nästan. Och precis som alla dagar då jag är seg så växlar vardagen mellan att slappa i soffan, ta korta promenader och hänga på tomten. Så har så även denna dagen sett ut, och även fastän det är sedvanlig vardag så vill jag gärna dokumentera den. Så mobilbilder erbjuds:

 
 

Kommentera här: