Rainbow Arch Over Clouds

Tillbaka på instagram

Som rubriken säger, jag skall börja använda instagram igen. Jag har tänkt det länge, men har inte orkat med att ens gå in på min gamla profil. Under användarnamnet Tereseflynn hade jag tusentals kort och jag kommer inte ens ihåg hur många följare, fler än vad jag hade räknat med iaf. Jag sade inte ens adjö till dem eller gav dem en förklaring. Kanske brydde sig ingen, antagligen inte, men jag har saknat det där med att bara slänga upp en bild på instagram då och då. Att iaf bespara dem på facebook alla bilder på hund och barn som jag postar nästan varje dag. 
 
Jag ville dock börja om på nytt. En ny användare mer kopplad till bloggen, så nu har jag gjort just detta. Så om någon som läser detta vill följa oss (med gamla och nya bilder) på instagram, så finns jag där nu med användarnamnet bouvier_baby. Jag hoppas att några gamla följare hittar tillbaka. Jag hoppas att alla bouvier des flandres-tokar som tyckte om att se Tolstoj dra, och alla de som drömde sig ut till den svenska landsbygden vill kika in igen. Jag hoppas även att jag hittar några utav dem jag brukade följa. Hoppfullt värre. 
 
 

Kommentera här: